Yndicio 6

War World . London: Macmillan. Ericsson, K. A. & Simon, H. A., 1984. Protocol Analysis: Verbal Reports as Data . First ed. Cambridge: MA: MIT Press. Etzioni, A., 1961. A Comparative Analysis of Complex Organizations: On Powwer, Involvement and their Correla- tes. New York: The Free Press of Glencoe. Faubion, J. D., 2001. Currents of cultural fieldwork. En: P. Atkinson, A. Coffey, S. L. J. Delamont & L. Lofland, edits. Handbook of Ethnography . Londres: Sage, pp. 39-59. Foucault, M., 1975/1977. Discipline and Punish . First ed. Cambridge: Cambridge University Press. Foucault, M., 1984b. What is Enlightenment? . En: P. Rabinow, ed. The Foucault Reader . Nueva York: Pantheon Books, pp. 32-50. Fourez, G., 2008. Cómo se elabora el conocimento. La epistemología desde un enfoque socioconstructivista . Madrid: Narcea S.A.. Garfinkel, H., 1974. The origins of the term “ethnomethodology”. En: R. Turner, ed. Ethnomethodology . Har- mondsworth: Penguin Education. , pp. 15-18. González López, L., 2007. Humanismo y gestión humana: Una perspectiva de interpretación para el trabajo social aplicado al campo laboral. Eleuthera , junio, Volumen 1, pp. 42-63. Hahn, H., 1933/1959. Logic, mathematics and knowledge of nature . En: A. J. Ayer, ed. Logical Positivism . Nueva York: The Free Press. Hernández, R., Fernández, C. & Baptista, M., 2014. Metodología de la Investigación . Sexta ed. México: McGraw Hill. Howe, K. R., 2005. The question of education science: Experimentism versus Experimentalism . Educational Theory, 55(3), pp. 307-321. Lather, P., 2004. This is your father’s paradigm: Government intrusion and the case of qualitative research in education. Qualitative Inquiry , 10(1), 10(1), pp. 15-34. Latour, B., 2012. Cogitamus. Seis cartas sobre las humanidades científicas . Primera ed. Buenos Aires: Paidós. Lewis, D., 2001. Tha Managment of Non Guvernmental Development Organizations: An Introduction . London: Routledge. Lewis, D., 2003. Theorizing the Organization and Management od Non-Governmetal Development Organiza- tions. Public Management Review , 5(3), pp. 325-344. Magri, A. J., 2009. La elaboración del Proyecto de Investigación , Montevideo: Instituto de Ciencia Política de la Facultad de Ciencias Sociales de la Unviersidad de la República. Marín Idárraga, D. A., 2009. Administración y racionalidad . Dialnet, 1(1), p. 34. Messina, L. & De la Fuente, L., 2011. Relaciones entre ciencia y saber. La arqueología como método en Michel Foucault. En: L. y. d. l. F. (. L. R. e. c. y. s. L. a. c. m. C. Messina & J. Besse, edits. Messina, L. y de la Fuente (2011) L. Relaciones entre ciencia y saber. La arqueología como método en MiEpistemología fronteriza . Buenos Aires: Eudeba. Yndicio| LA INVESTIGACIÓN EN ADMINISTRACIÓN DE ORGANIZACIONES 84

RkJQdWJsaXNoZXIy ODkzNjU=